سالنامه آماری سال 98 وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منتشر شد

سالنامه آماری سال 1398 وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توسط انتشارات پژوهشگاه این وزارتخانه منتشر شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این سالنامه که با مشارکت دفتر برنامه‌ریزی راهبردی معاونت برنامه‌ریزی و تأمین منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منتشر شده، حاوی مجموعه‌ای از آخرین مطالعات آماری موجود در حوزه‌های فعالیت وزارتخانه برای رفع نیازهای آماری همکاران، تصمیم‌گیران، دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزان، پژوهشگران، دانشجویان، فعالان بخش خصوصی (سرمایه‌گذاران، هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان تور، تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی، دارندگان پروانه تولید کارگاهی) و... است و از سال 1394 تهیه و منتشر می‌شود.

گروه آمار این وزارتخانه، به‌منظور ارائه بهنگام اطلاعات آماری مهم و اساسی برای رفع نیازهای آماری برنامه‌ریزان، استفاده‌کنندگان و به حداقل رساندن مراجعه آنان، اقدام به تهیه، تدوین و انتشار سالنامه آماری وزارتخانه و ارائه لینک‌های اقامتگاه‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، جاذبه‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، روی پرتال وزارتخانه به آدرس www.mcth.ir کرده است.

سالنامه آماری 1398 وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در یک مجلد فارسی و همچنین به‌صورت لوح فشرده تهیه شده است تا در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فصل اول تا سوم این سالنامه به ترتیب شامل، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است و سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و مجلس و توسعه مدیریت فصل‌های چهارم و پنجم این سالنامه، حوزه ریاست و پژوهشگاه میراث‌فرهنگی حوزه ششم و هفتم این سالنامه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1400012317

برچسب‌ها