پیگیری روند ثبت تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی گیلان

معاون صنایع‌دستی گیلان از برگزاری نشست تخصصی تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، در روز 8 اردیبهشت‌ماه، نشست تخصصی تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی با حضور فرزاد رشیدی معاون صنایع‌دستی گیلان، اعضای شورای سیاست‌گذاری این جامعه و نماینده هنرمندان فعال صنایع‌دستی گیلان در محل معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان برگزار شد.

این نشست با محوریت پیگیری ثبت تشکل‌های تخصصی و تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان برگزار شد و در ابتدای نشست رشیدی با تأکید بر اهمیت و نقش ایجاد انجمن و تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی بر لزوم ایجاد چنین جوامعی که موجب همگرایی هرچه بیشتر هنرمندان صنایع‌دستی استان گیلان می‌شود تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، نمایندگان تشکل‌های مختلف به طرح مباحث و سوالات خود در رابطه با روند ایجاد تشکل‌ها پرداخته و تشکل‌های ثبت شده به بیان تجربیات خود از روند پیگیری امور ثبت و انتخاب اعضا پرداختند.

در پایان این نشست، نماینده اعضای هیات مؤسس جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی استان گیلان برای پیگیری روند امور ثبت انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 140002085

برچسب‌ها