آمادئوس، راه حلی برای جلوگیری از پاندمی‌ها

همه آنهایی که در این اواخر پرواز و مسافرت داشته‌اند می‌دانند که اعلام چگونگی وضعیت واکسیناسیون و وضعیت سلامت یک آپشن جدید برای ورود به کشورها شده است. آمادئوس قابلیت‌های جدیدی را تحت عنوان تراول آی دی ایجاد کرده است، بستری امن برای مشتریان که ارائه دهنده خدمات مسافرتی است.

در حال حاضر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری برای احراز وضعیت سلامتی مسافران در دسترس وجود دارد، اما افراد به هر نوع کیف سلامتی اعتماد نمی‌کنند.

شرکت آمادئوس قابلیت‌های جدیدی را تحت عنوان تراول آی دی ایجاد کرده است، بستری امن برای مشتریان که ارائه دهنده خدمات مسافرتی  است، ضمن اینکه شرایط شخصی و پروازی مسافر را شناسایی می‌کند، شناسایی مسافر را تأیید و در نهایت اعتبار سند را تأیید می‌کند، در حالی که شرایط قانونی  را برای سیستم‌های بین‌المللی و قوانین مربوط به هر کشور را برآورده می‌کند.

این پلتفرم نقاط ارتباطی صدور گواهینامه سلامت را از انتها به انتها متصل می‌کند، چندین ذی نفع درگیر در این فرآیند را با هم ادغام می‌کند، و راهی مطمئن و بدون اصطکاک را برای مسافران فراهم می‌کند تا نشان دهد مدارک بهداشتی لازم برای سفر را همراه دارند.

حریم خصوصی و امنیت در طراحی شناسه مسافرتی مهم بوده و این سیستم  اطمینان می‌دهد که مسافران انتخاب می‌کنند چه موقع و کجا می‌خواهند مدارک دیجیتالی از وضعیت سلامت خود ارائه دهند.

برای خطوط هوایی و فرودگاه‌ها، این راه حل می‌تواند مستقیماً در کانال‌های دیجیتالی خودشان ادغام شود.

این سیستم به طور محلی در سیستم‌های اطلاعاتی آنها قرار دارد، به این معنی که برای تأیید مستندات بهداشتی، لازم نیست مسافران به برنامه‌های شخص ثالث ناآشنا هدایت شوند.

مسافران می‌توانند از این پلتفرم قبل از عزیمت یا هنگام حضور در فرودگاه، هنگام ورود به هواپیما، در کیوسک سلف سرویس یا در هر جایی که نیاز به ارائه گواهی سلامت هست از آن استفاده کنند.

این قابلیت جدید، که برای هر PSS خطوط هوایی بسیار مهم است، می‌تواند به راحتی و بدون نیاز به قرارداد با بستر کامل Travel Id ، در سیستم‌های هواپیمایی به عنوان یک گزینه مستقل ادغام شود.

ورود به سیستم سلف سرویس چک‌این (check in)، یک مرحله اساسی برای جریان روان مسافران از طریق فرودگاه و داخل هواپیما است.

با این وجود نیاز فعلی به بررسی دستی اسناد بهداشتی، با وجود حفظ فاصله اجتماعی، به این معنی است که برخی از مشتریان شرکت‌های هواپیمایی ما در حال حاضر برای پردازش فقط 30 درصد از مسافران به حدود 90 درصد از کارکنان معمول چک خود نیاز دارند.

قابلیت جدید Traveller ID به مسافر این امکان را می‌دهد تا اسناد بهداشتی مورد نیاز را به روشی ایمن و خودکار با افزودن  کدهای دیجیتالی به سیستم هواپیمایی یا فرودگاه، اعم از ورود مسافران از خانه یا فرودگاه، نشان دهند. که این کار  منجر به اکوسیستم سفر ایمن می شود.

شناسه مسافر به اکوسیستم Safe Travel اکوسیستم، برنامه جهانی Amadeus کمک می‌کند که با گردآوری مسافران، دولت‌ها و ارائه دهندگان خدمات  سفر برای مقابله با چالش‌های ناشی از  Covid-19، به شروع مجدد سفر کمک  کند.

این طرح مانع از گسترش هرگونه بیماری به صورت پاندمیک دوباره خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1400021513

برچسب‌ها