دکتر مونسان درگذشت زنده‌یاد اکبر ترکان را تسلیت گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت زنده یاد اکبر ترکان دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«خبر درگذشت زنده‌یاد مهندس اکبر ترکان از چهره‌های شاخص و شریف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تالم و تاثر فراوان شد.

مرحوم ترکان انسانی وارسته و فرهیخته و مدیری کارآمد و موثر در عرصه فعالیت‌های توسعه‌ای، عمرانی و سازندگی کشور بود و بنده سال‌ها افتخار آشنایی با خانواده مکرم و همکاری نزدیک با ایشان و به‌ویژه برادر ارجمندشان مرحوم مهندس منصور ترکان را داشتم.

مرحوم ترکان طی سال‌ها همت و تلاش صادقانه، منشأ خدماتی ارزنده بود و سوابق درخشان ایشان در دولت‌های ادوار مختلف و در مسئولیت‌های متعددی همچون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح، وزیر راه و ترابری، معاونت وزارت نفت، مشاور عالی رئیس‌جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری‌صنعتی و ویژه اقتصادی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

اینجانب درگذشت زنده‌یاد مهندس اکبر ترکان را به خاندان آن مرحوم و دولتمردان خدوم تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و هم نشینی با برادران شهیدشان در سرای باقی مسالت دارم. روحشان شاد و یادشان همواره گرامی.»

 

انتهای پیام/

کد خبر 1400022664030

برچسب‌ها