وبینار تقاضای سفر در پساکرونا و تغییر الگوهای رفتاری گردشگران با حضور معاون گردشگری برگزار می‌شود

موضوع «تقاضای سفر در پساکرونا و تغییر الگوهای رفتاری گردشگران» با حضور ولی تیموری معاون گردشگری کشور و استادان گردشگری 6 دانشگاه بین‌المللی از کشورهای فنلاند، استرالیا، آلمان، ژاپن، آمریکا و مالزی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، با شیوع کرونا در جهان نه تنها صنعت رو به رشد گردشگری بلکه سایر عرصه‌های اقتصادی و تمامی ابعاد زندگی افراد دچار تغییرات شده است. اکنون با انجام واکسیناسیون و ارتقای ایمنی همچنین کاهش احتمالی محدودیت‌ها، انتظار می‌رود سفر و گردشگری جان دوباره‌ای بگیرد.

در این رابطه آداب، رفتار و نیازهای گردشگران در پساکرونا به یک مسئله حیاتی برای بسیاری از مدیران و برنامه‌ریزان گردشگری مبدل شده است.

از این رو مدیران شرکت‌ها و مقاصد گردشگری باید به دنبال راهکارهایی به منظور سازگاری با تغییرات احتمالی سبک سفر و رفتار گردشگران باشند، لذا این وبینار با نگاهی به تجربیات بین‌المللی به‌منظور دستیابی به راهکارهایی برای مدیریت بهتر، به بررسی الگوهای رفتاری گردشگران در دوران پساکرونا می‌پردازد.

وبینار «تقاضای سفر در پساکرونا و تغییر الگوهای رفتاری گردشگران» با حضور ولی تیموری معاون گردشگری کشور، حسن انصاری رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی و استادان گردشگری شش دانشگاه بین‌المللی از کشورهای فنلاند، استرالیا، آلمان، ژاپن، آمریکا و مالزی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار می‌توانند از طریق لینک http://e-tourism.ir/webinar اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1400022695712

برچسب‌ها