بهسازی دیوار شمالی و شمال‌غربی کلیسای سنت‌استپانوس توسط شرکت توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی

دیوار شمالی و شمال غربی کلیسای سنت استپانوس توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی بهسازی سازه‌ای و معماری می شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، کمیسیون بازگشایی پاکت‌های مناقصه اجرای طرح بهسازی سازه‌ای و معماری دیوار شمالی و شمال غربی کلیسای سنت استپانوس واقع در استان آذربایجان شرقی شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل دفتر مرکزی شرکت برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور و اعضای کمیسیون معاملات شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی تشکیل شد، پیشنهادهای مناقصه‌گران داوطلب اجرای موضوع مناقصه مورد بررسی قرار گرفت و نفرات اول و دوم مناقصه تعیین و به نفر اول برای عقد قرارداد اطلاع‌رسانی شد. 

شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بازوی اجرایی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مسئول انجام اجرای مرمت دیوار شمال و شمال‌غربی کلیسای سنت استپانوس دومین کلیسای مهم ارامنه در ایران و یکی از آثار جهانی ثبت شده در یونسکو تعیین شده است و مقرر شده با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی همچنین سازمان منطقه آزاد ارس این مهم را به انجام رساند.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1400022695715

برچسب‌ها