تبلیغات و بازاریابی گردشگری، اولویت همدان پس از کرونا

معاون گردشگری همدان گفت: «تبلیغات و بازاریابی گردشگری از اولویت‌ها و برنامه‌های اثر گذار و مهم اداره‌کل استان برای ورود به بازارهای گردشگری داخلی پس از کرونا است.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار، چهارشنبه 29 اردیبهشت1400 گفت: «تبلیغات و بازاریابی، روش و ابزارهای متفاوت دارد، یکی از روش‌های اثرگذار تبلیغات در مقاصد گردشگری، برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا در طول سال برای گروه‌های هدف برگزار می‌شود.»

معاون گردشگری همدان ادامه داد: «استان همدان به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، به منظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتر از بازار گردشگران داخلی، نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامه‌ریزی شده است.»

 خاکسار گفت: «تور آشناسازی همدان در پاییز ۱۳۹۹کلید خورد  اما به دلیل آغاز پیک سوم کرونا و متعاقب آن نگرانی‌های بروز نتایج منفی از این اقدام به سال ۱۴۰۰ موکول شد.»

 او ادامه داد: «در آینده ای نه‌چندان دور و پس از تغییر رنگ استان از نظر شرایط کرونایی به زرد و آبی،  تور آشناسازی ویژه از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، آژانس‌داران فعال در حوزه تورهای داخلی و بلاگر‌های داخلی سفر در کشور است، برگزار خواهد شد.»

خاکسار گفت: «برای اثرگذاری بهتر در این تور ظرفیت محدودی حدود20 نفر پیش‌بینی شده که این میهمانان به مدت ۳ الی ۵ روز در همدان حضور داشته و با جاذبه‌های گردشگری استان آشنا خواهند شد.»

 معاون گردشگری همدان ادامه داد: «این افراد طی مدت حضور خود در همدان و در بازدیدهایی که از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص معرفی این جاذبه‌ها می‌پردازند، با تداوم برنامه‌های تبلیغاتی از جمله برگزاری تور آشناسازی  و فراگیر شدن تزریق واکسن کرونا می‌توان امیدوار بود که روند بهبود و بازاریابی رونق دوباره گردشگری را در استان شاهد بوده و آرام آرام کسب و کارهای مرتبط، فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000230889291

برچسب‌ها