رونق گردشگری داخلی با توریسم واکسن/ برای تعطیلات خرداد تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: «پس از واکسینه شدن تمام مردم و تولید واکسن داخلی این پتانسیل وجود دارد که گردشگری واکسن را به سبد گردشگری سلامت اضافه کنیم.»

به گزارش خبرنگار میراث آریا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دکتر علی اصغر مونسان ظهر امروز یکشنبه دوم خرداد ماه 1400 با حضور در مجتمع ایران مال ازمراحل واکسیناسیون COVID19 افراد بالای 70 سال در این مجتمع دیدن کرد. همچنین در حاشیه این بازدید در جریان روند ساخت هتل مجتمع ایران مال قرار گرفت.

دکتر مونسان ضمن خسته نباشید به کادر درمان مستقر در این مجتمع و آرزوی سلامتی برای افراد در حال واکسینه شدن بیان کرد: «بسیار خوشحالم که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا بخش گردشگری در کنار کادر درمان قرار گرفت و تمامی امکاناتمان را در اختیار وزارت بهداشت گذاشتیم.»

او تصریح کرد: «در زمانی که ترس از کرونا بیشتر از الان بود تمامی اقامتگاه‌های ما به صورت گسترده برای خدمات‌دهی اعلام آمادگی کردند. همچنین هتل‌های فرودگاهی برای ایرانیان خارج از ایران همکاری خوبی با حوزه درمان داشتند.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره گردشگری واکسن و اضافه شدن آن به سبد گردشگری کشور، بیان کرد: «پس از واکسینه شدن تمام مردم و تولید واکسن داخلی در آینده‌ای نزدیک این پتانسیل وجود دارد که واکسیناسیون را برای خارجی‌ها به‌ویژه کشورهای همسایه انجام دهیم.»

دکتر مونسان تصریح کرد: «اضافه شدن گردشگری مبتنی بر واکسیناسیون به بخش گردشگری سلامت می‌تواند به رونق گردشگری داخلی کمک کند.»

اولویت سلامت مردم است

او همچنین درباره وضعیت سفرها در تعطیلات پیش رو گفت: «تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تلاشمان اتخاذ بهترین تصمیم است. اولویت برای ما سلامت مردم است.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روند واکسیناسیون در این مجتمع را بسیار منظم و با آرامش ارزیابی کرد و گفت: «ایران مال بزرگ‌ترین مرکز تفریحی و گردشگری غرب تهران است و امروز با در اختیار قرار دادن این امکانات به کادر درمان کار مهمی انجام داد که جای تشکر دارد. روند واکسیناسیون با مدیریت خوبی انجام می‌شود و حس آرامش و شادابی حاکم بر این محیط حائز اهمیت است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000302957324

برچسب‌ها