وبینار بین‌المللی «معماری معاصر و مسئله میراث‌فرهنگی ناملموس» برگزار می‌شود

وبینار معماری معاصر و مسئله میراث‌فرهنگی ناملموس با حضور معاون میراث‌فرهنگی کشور روز یکشنبه 9 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، در این وبینار بین‌المللی یک روزه که اساتید و کارشناسان برجسته حوزه معماری معاصر و میراث‌فرهنگی ناملموس حضور دارند، سه میزگرد تخصصی برگزار می‌‌شود.

همچنین رضا سجودی سرپرست مرکز میراث ناملموس تهران، برند پلوویتس مسئول هماهنگی میراث‌فرهنگی در هامبورگ آلمان با عنوان «میراث معماری آلمان و میراث‌فرهنگی ناملموس»، محمد سلیم ‌بیگ مدیرکل اسبق فرهنگ و گردشگری و رئیس صندوق ملی هند برای هنر و میراث‌فرهنگی با عنوان «معماری بومی و مسئله میراث‌فرهنگی ناملموس سخنرانی می‌کنند.

میزگرد نخست با محوریت ظرفیت‌ها و کاستی‌های معماری معاصر برای میراث‌فرهنگی ناملموس اختصاص دارد که با حضور محمدحسن طالبیان دانشیار دانشگاه تهران و معاون میراث‌فرهنگی کشور، مصطفی پورعلی استادیار معماری و مدیرکل ثبت و حریم آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی، سید محمد بهشتی عضو پیوسته فرهنگستان هنر، سعید ایزدی استادیار طراحی شهری دانشگاه و فرهاد نظری دبیر کمیته ملی برنامه حافظه جهانی برگزار می‌شود.

همچنین میزگرد دوم با محوریت معماری معاصر و میراث ناملموس در حوزه جهانی با تمرکز بر معماری تاجیکستان با حضور دلشاد رحیمی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اطلاعات وزارت فرهنگ جمهوری تاجیکستان و شروین گودرزی مدیر بخش میراث‌فرهنگی ناملموس در مرکز میراث‌ ناملموس تهران برگزار می‌شود.

محمدمنصور فلامکی معمار، شهرساز و استاد تمام دانشگاه تهران و رئیس موسسه علمی‌فرهنگی فضا، محمدحسن طالبیان دانشیار معماری داشگاه تهران و معاون میراث‌فرهنگی کشور، علیرضا قلی‌نژاد پیربازاری عضو هیئت علمی و معاون فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و مصطفی پورعلی استادیار معماری و مدیرکل ثبت و حریم آثار، حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی در میزگرد سوم با محوریت ظرفیت‌ها و کاستی‌های معماری معاصر برای میراث‌فرهنگی ناملموس سخنرانی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار بین‌المللی «معماری معاصر و مسئله میراث‌فرهنگی ناملموس» می‌توانند ساعت 10:30 صبح به لینک https://www.skyroom.online/ch/tichct/contemporary-architecture-and-ich  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000308640409

برچسب‌ها