بازدید دکتر مونسان از نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی / رونمایی از ماکت 2 کتاب و یک اثر نفیس

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی بازدید به عمل آورد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان عصر امروز شنبه 22 خرداد 1400 با حضور در هشتی ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی که به مناسبت 20 خرداد (روز جهانی صنایع‌دستی) برگزار شده است، بازدید کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این بازدید با گرامی‌داشت 20 خرداد روز جهانی صنایع‌دستی، بر حمایت‌های دولت تدبیر و امید از هنرهای سنتی و صنایع‌دستی تاکید کرد.

او در این بازدید طی گفت‌و‌گو با تعدادی از هنرمندان از نزدیک با فعالیت‌های آنان آشنا شد.

در این بازدید، ماکت دو کتاب مرتبط با هنر فرش‌بافی و نیز یک اثر نفیس که با استفاده از هنر ملیله زنجان ساخته شده بود، توسط دکتر مونسان رونمایی شد.

در این بازدید پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل امور بین‌الملل و حوزه وزارتی، تعدادی از مدیران شهری و شهرداران و مسئولانی از شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی حضور داشتند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۲ الی ۲۶ خرداد ماه جاری از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی، جنب بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000322622495

برچسب‌ها