جلسه بررسی اعطای کمک‌های فنی و اعتباری برگزار شد

در جلسه‌ای با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، موضوع اعطای کمک‌های فنی و اعتباری بلاعوض به حوزه‌های تحت نظارت این وزارتخانه بررسی شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این نشست که پیش از ظهر امروز در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران این وزارتخانه حضور داشتند، محمد‌حسین عسکرپورمدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توضیحاتی را در خصوص اعطای این کمک‌های فنی و اعتباری ارائه کرد.

در این نشست دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از فعالان و ذی‌نفعان هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواستار تدوین دقیق ضوابط در خصوص اعطای کمک‌های فنی و اعتباری بلاعوض شد.

دکتر مونسان با اشاره به تلاش‌های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران، فعالان و ذی‌نفعان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در هشت سال گذشته، از همکاری‌ها و تلاش‌های دستگاه‌های مرتبط در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1400040162233

برچسب‌ها