اولویت‌های گردشگری دولت آینده به منظور گسترش همکاری‌های منطقه‌ای بررسی می‌شود

نشست علمی اولویت‌های گردشگری دولت آینده به منظور گسترش همکاری‌های منطقه‌ای (با تأکید بر منطقه خلیج فارس) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در این نشست که ناصر رضایی عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه، مسئول کمیته پژوهش انجمن ژئوپلیتیک ایران و عضو هیأت‌مدیره انجمن علمی گردشگری دبیرعلمی آن خواهد بود، اندیشمندان، صاحبنظران و پژوهشگران حوزه گردشگری به تبادل نظر خواهند پرداخت.

نشست علمی اولویت‌های گردشگری دولت آینده به منظور گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با تأکید بر منطقه خلیج‌فارس،دوشنبه 7تیرماه 1400 ساعت 17تا 20 از سوی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و انجمن ژئوپلیتیک ایران برگزار می شود.

در این نشست عبدالرضا فرجی‌راد موضوع آسیای جنوب‌غربی، ایران و گردشگری مذهبی را مطرح می‌کند، اسماعیل قادری به طرح موقعیت جغرافیایی و نقش آن در توسعه گردشگری می‌پردازد، علی رحیم پور ژئوپلتیک گردشگری و توسعه همکاری‌های منطقه‌ای با تأکید بر حوزه خلیج‌فارس را شرح می‌دهد و سامان خلیلیان گفتمان ژئوپاسفیک از منظر ظرفیت توسعه صنعت گردشگری در روابط بین‌الملل را به بحث خواهد نهاد.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند از طریق لینک

https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/tourism در این نشست علمی شرکت کنند.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14000407330585

برچسب‌ها