نام‌گذاری 3 کوچه در تهران به‌نام شهدای خدمت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

اعضای شواری اسلامی شهر تهران در جلسه روز سه‌شنبه 29 تیر 1400 با نامگذاری سه کوچه به یاد شهدای خدمت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی موافقت کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از ایلنا، در جریان این جلسه، دستور جلسه شصت و ششم نامگذاری معابر و خیابان‌های شهر تهران قرائت شد و اعضای شورا با نامگذاری سه کوچه به اسم محسن شیخ‌الاسلامی، ابوالفضل عبیدی و محمدرضا سندگل که از شهدای خدمت در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به حساب می‌آیند، موافقت کردند.

برمبنای این جلسه، با موافقت اعضای شورای شهر، کوچه‌های هشتم، ششم و چهارم در خیابان ویلا (استاد نجات‌اللهی) واقع در منطقه ۶ با حفظ شماره به ترتیب به نام‌های محسن شیخ‌الاسلامی، ابوالفضل عبیدی و محمدرضا سندگل نامگذاری شد.

هم چنین بر اساس موافقت اعضای شورای شهر تهران، دو خیابان لادن غربی و شرقی در خیابان پیروزی به نام مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار محیط زیست که اخیرا در حادثه واژگونی اتوبوس در بازدید از دریاچه ارومیه جان خود را از دست دادند، نامگذاری شده است.

محسن شیخ‌الاسلامی، ابوالفضل عبیدی و محمدرضا سندگل از مدیران و کارشناسان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بودند که 20 مهر 1399 در حین انجام ماموریت در محور نیک‌شهر - چابهار در سانحه واژگونی خودرو از دنیا رفتند.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14000429622680

برچسب‌ها