برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت سیزدهم برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این نشست که صبح امروز شنبه ۲۳ مردادماه در محل کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برنامه‌های پیشنهادی و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد.

در این نشست نمایندگان مجلس و وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ضرورت توسعه گردشگری و حمایت از میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی تأکید کردند.

رئیس جمهوری روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را که برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم نامزد شده بود، به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معرفی کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی، متولد ۱۳۳۸ تهران، دانش‌آموخته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی است و در حال حاضر دانشجوی دکتری ارتباطات است.

ضرغامی در صورت کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دومین وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14000523622983

برچسب‌ها