آگهی مزايده‌ عمومی واگذاری بهره‌برداری بناهای تاریخی و فرهنگی منتشر شد

آگهی مزايده‌ عمومی واگذاری بهره‌برداری بناهای تاریخی و فرهنگی، صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منتشر شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری، این صندوق که مجموعه‌ای غیر انتفاعی و وابسته به دولت است بر اساس بند ز ماده ۱۱۴ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۳ در نظر دارد 40 مجموعه تاریخی را طبق مشخصات مندرج در اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی دو مرحله‌ای به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری مدت معین واگذار کند.

اشخاصی که صلاحیت‌های لازم را از نظر کمیته فنی و بازرگانی دارا بوده‌ و بالاترین مبلغ اجاره‌بها را پیشنهاد کرده باشند به‌عنوان برنده مزایده شناخته خواهند شد.

برنده مزایده می‌تواند در دوره عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیا با شرایط مندرج در متن قرارداد و با تایید و موافقت صندوق احیا از بخش‌های تکمیل شده بهره‌برداری و از منافع آن استفاده کنند.

از تمام واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان دعوت می‌شود از تاریخ نشر آگهی، اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا یا پایگاه اینترنتی صندوق احیا، همچنین پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات  و یا ستاد الکترونیک دولت دریافت کرده و حداکثر تا ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 10 شهریور 1400 مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکت‌ها به دبیرخانه اقدام کرده و رسید دریافت کنند.

ضمن این که شماره تلفن 17- 33992016-021 برای پاسخگویی به واجدین شرایط شرکت در مزایده در نظر گرفته شده است.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز شنبه مورخ 13 شهریور 1400 راس ساعت 9 صبح در محل دفتر مرکزی صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا خواهد بود.

پاکت ج روز شنبه راس ساعت 9 صبح روز 20 شهریور 1400 در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه گشایش می‌یابد و برنده نهایی اعلام خواهد شد.

حضور شرکت کنندگان و یا نمایندگان تام‌الاختیار آن‌ها با ارائه معرفی‌نامه در جلسه گشایش پاکت پیشنهادها اختیاری است.

به پیشنهادهای فاقد امضا، مشروط، مخدوش، ناقص و پیشنهادهایی که پس از تاریخ 10 شهریور 1400 دریافت شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تضمین شرکت در مزایده فقط به صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا پرداخت نقدی به شماره شبا IR350100004001006606375069 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، قابل واریز خواهد بود.

مدت اعتبار ضمانت‌نامه بانکی تضمین شرکت در مزایده می‌بایست با مدت اعتبار پیشنهادها (سه ماه) برابر باشد. پیشنهادهایی که برای مدت کمتری اعتبار داشته باشند، رد خواهند شد.

به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک‌های شخصی و مانند آن‌ها  ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد تحت هیچ شرایطی حقی برای شرکت‌کننده ایجاد نخواهد کرد و صندوق احیا در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادها مختار است.

هزینه درج آگهی در روزنامه، کارشناس رسمی دادگستری و F.S از برنده مزایده دریافت خواهد شد. ضمن این که سایر جزئیات و اطلاعات در اسناد مزایده درج شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.chre.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000531622342

برچسب‌ها