اصلاح آیین‌نامه اجرایی مربوط به تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده  در قوانین بودجه سنواتی برای پرداخت تسهیلات

هیئت وزیران با اصلاح آیین‌نامه اجرایی مربوط به تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده در قوانین بودجه سنواتی برای پرداخت تسهیلات از طریق بانک‌های عامل و صندوق‌های حمایتی امروز چهارشنبه 17 شهریورماه 1400 موافقت کرد.

 
به‌گزارش میراث‌‌آریا، در جلسه صبح امروز چهارشنبه 17 شهریورماه 1400 هیئت وزیران که به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با الحاق تبصره‌ای به ماده (8) آیین نامه اجرایی بند (ل) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) با موضوع بررسی و تأیید توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح ها و اعتبارسنجی متقاضی دریافت تسهیلات توسط بانک های عامل یا صندوق های حمایتی پرداخت کننده تسهیلات، موافقت کرد.
 
به موجب این تبصره الحاقی، در مواردی که اعطای تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها (غیر از بانکی که که در آن سپرده‌گذاری برای یارانه سود شده) انجام شود، پرداخت یارانه سود مطابق دستورالعمل داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امکان پذیر است.
 
 تایید فنی و اقتصادی و همچنین گزارش پیشرفت فیزیکی به عهده بانک پرداخت‌کننده تسهیلات است که ملاک عمل برای پرداخت یارانه است.

انتهای پیام/

کد خبر 14000617640118

برچسب‌ها