دومین همایش ملی «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌های کردستان،کرمانشاه و ایلام» برگزار می‌شود

دومین همایش ملی «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌های کردستان،کرمانشاه و ایلام» 24 آبان 1400 توسط بنیاد ایران‌شناسی و با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، این همایش دارای فراخوان ارسال مقاله در سه محور «باستان‌شناسی و تاریخ »،«جغرافیا» و «فرهنگ» استان کرمانشاه با موضوع استان‌شناسی است.

 استادان، دانشجویان، پژوهشگران، محققان کشوری و استانی و ... می‌توانند چکیده و اصل مقالات خود را در محورهای اعلام شده در مورد سه استان کردستان، کرمانشاه و ایلام  به ترتیب تا تاریخ 24شهریور و 24مهر ماه 1400به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

محتوای مقالات منتخب، در دانشنامه جامع ایران‌شناسی – استان‌های (کردستان، کرمانشاه و ایلام) با ذکر نام نویسنده/ نویسندگان منتشر و مقالات منتخب در پایگاه‌های معتبر علمی (سیویلیکا، SID، ISC) نمایه خواهد شد.

محمد بهرام زاده معاون پژوهشی و عضو هیأت علمی بنیاد ایران‌شناسی دبیر علمی و سید ضیاءالدین خرمشاهی سرپرست بنیاد ایران‌شناسی شعبه کرمانشاه دبیر اجرایی همایش هستند و مصیب امیری رئیس و عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، محمد اسماعیل اسماعیلی جلودار عضو هیأت‌علمی دانشگاه تهران، فریدون بیگلری معاون‌فرهنگی موزه ملی ایران، سجاد علی‌بیگی عضو هیأت‌علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، حمید افشار عضو هیأت‌علمی بنیاد ایران‌شناسی، یعقوب محمدی‌فر عضو هیأت‌علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان و...اعضای کمیته علمی را تشکیل می دهند.

هدف از برگزاری این همایش در گامِ نخست، طرحِ فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات در مورد تمدن و فرهنگ استان‌های (کردستان، کرمانشاه و ایلام) و دیگر، شناسایی و معرفی جدیدترین یافته‌های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ استان‌های یاد شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرسhttps://province.iranology.ir/kermanshah مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۸۸۰۷دبیرخانه مرکزی همایش تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14000622330117

برچسب‌ها