مجوز مجتمع اقامتی پذیرایی سربداران میامی صادر شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی از صدور مجوز مجتمع اقامتی پذیرایی سربداران در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدصادق رضویان روز سه‌شنبه 6 مهر ماه 1400 با اعلام این خبر افزود: «این مجتمع  با ۲۰ اتاق، ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر را دارد.»

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی با اشاره به اینکه پیش از این دو موافقت اصولی مجتمع اقامتی پذیرایی در این شهرستان صادر شده است، گفت: «ساخت این مجتمع‌ها در دست اقدام است.»

رضویان ادامه داد: «با راه‌اندازی این مجموعه، تعداد اتاق‌های شهرستان میامی به 51 باب اتاق رسید و  در حال حاضر ظرفیت کل اسکان در شهرستان میامی ۲۶۵ نفر است.»

شهرستان میامی، شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان در مسیر تهران به مشهد است. با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ارتباطی تهران - مشهد اهمیت ارتباطی و ترانزیتی آن از گذشته‌های دور مورد توجه بوده است.

شهرستان میامی دارای چهار منطقه نمونۀ گردشگری شامل دشت شقایق و آفتابگردان، جنگل و آبشار نام نیک و جنگل دشت شاد و عباس‌آباد است.

انتهای پیام/

کد خبر 14000706863451

برچسب‌ها