نشست هم‌اندیشی معاون گردشگری با فعالان بخش خصوصی در باشگاه ایرانیان

نشست هم‌اندیشی معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری در محل باشگاه ایرانیان دبی و در حاشیه اکسپو 2020 برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی‌اصغر شالبافیان که به‌منظور شرکت در اکسپو 2020 به امارات سفر کرده است، شامگاه شنبه 10 مهر 1400 در نشستی با مسئولان بخش دولتی و خصوصی گردشگری به بررسی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان پرداخت.

در این جلسه در مورد هم‌افزایی و هم‌گرایی هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اکسپو گفت‌و‌گو شد و مقرر شد کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شود.

این کمیته با حضور مسئولانی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور خارجه، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد و به‌عنوان یک کارگروه موارد مرتبط با موضوعات مطرح شده در رویداد اکسپو را پیگیری خواهد کرد.

همچنین در این نشست مقرر شد یک نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی در سایت اکسپو برگزار شود که در همین خصوص دبیر کمیته اکسپو رایزنی‌های لازم را با ستاد اکسپوی امارات انجام خواهد داد و بعد از تعیین تاریخ برگزاری نمایشگاه، تشکل‌ها و بخش خصوصی می‌توانند در این نمایشگاه تخصصی مشارکت کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد فضاهایی که در نمایشگاه خالی است به حوزه گردشگری اختصاص داده شود و بتوان از این فرصت برای حضور استارت‌آپ‌ها استفاده کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص ایجاد یک شبکه خطی در تلوبیون گفت و گو شد تا از این طریق بتوان اخبار روزانه اکسپو را منعکس کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000711622578

برچسب‌ها