مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات منصوب شدند

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو حکم جداگانه مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی امروز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در دو حکم جداگانه وحید سلطانی را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و میثم آسوپا را به‌عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد. 

در حکم مهندس ضرغامی خطاب به وحید سلطانی آمده است: 

«نظر به شایستگی‌های فردی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی بدین‌وسیله به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب می‌شوید. 

مأموریت‌های متنوع، گسترده و حساس در وزارتخانه و ضرورت صیانت از مزیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند در این عرصه نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی در رصد دقیق فعالیت‌ها و مراقبت نسبت‌به انحرافات احتمالی است. 

نظارت علمی و دلسوزانه و اطلاع‌رسانی برای اصلاح بموقع وظیفه همگانی همکاران به‌ویژه بخش حراست وزارتخانه است، این راهبرد مهم سرلوحه رفتار شما خواهد بود. 

از خداوند متعال توفیقات جناب‌عالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.» 

همچنین در حکم دیگر مهندس ضرغامی خطاب به میثم آسوپا آمده است: 

«نظر به شایستگی‌های فردی و تخصص و تجارب ارزشمند مرتبط طی این حکم به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات منصوب می‌شوید. نظارت و بازرسی سازمانی و مراقبت نسبت به انحرافات احتمالی از اهداف و رویه‌های تعیین‌شده نقش بسیار مهمی در موفقیت وزارتخانه دارد. 

همکاری پیشگیرانه با همه بخش‌ها ارتباط مستمر و سازنده با نهادهای نظارتی و ارائه گزارش‌های واقع‌بینانه و به‌موقع به مدیران و تشکیل کانونی مطمئن و دلگرم‌کننده برای همه همکاران در سطح کشور از جمله وظایف جناب‌عالی است. 

سایر تکالیف آن اداره‌کل به پیوست ابلاغ می‌شود. 

از خداوند متعال توفیقات جناب‌عالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام‌ معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.» 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتصاب وحید سلطانی به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حراست و میثم آسوپا به‌عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیران کل قبلی این دو دفتر تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000717622554

برچسب‌ها