بازدید اعضای فراکسیون گردشگری مجلس از روند ساخت موزه منطقه‌ای خوزستان

اعضای فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی از موزه منطقه‌ای در حال احداث خوزستان و دانشکده تاریخی سه گوش اهواز، بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰، اعضای فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس در سفر به استان خوزستان به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان و جمعی از مسئولان و کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، طی بازدید میدانی، از موزه منطقه‌ای خوزستان و دانشکده سه‌گوش اهواز دیدن کردند.

این اعضاء از آخرین روند ساخت موزه منطقه‌ای خوزستان واقع در پارک جزیره بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت احداث موزه قرار گرفتند.

اعضای فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس در ادامه سفر خود به استان خوزستان به شوشتر و شوش رفتند تا از آثار تاریخی این شهر نیز بازدید داشته باشند.

بررسی موانع و چالش‌های موجود در حوزه گردشگری خوزستان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پساکرونا و همچنین بازدید از بناهای تاریخی و افزایش بودجه مرمت آثار باستانی از جمله برنامه‌های اعضای فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس در سفر به خوزستان است.

در این سفر سه روزه که از چهارشنبه بعدازظهر شروع شده و تا جمعه ادامه دارد، محمدرضا دشتی‌اردکانی (رئیس فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی)، محمدعلی محسنی بندپی (نائب رئیس فراکسیون)، غنی نظری (سخنگو) و محمدصالح جوکار و آریان‌پور (اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی) حضور دارند.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14000723478295

برچسب‌ها