برگزاری مراسم نخستین سالگرد عروج همکاران وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

نخستین سالگرد عروج ابوالفضل عبیدی، محمدرضا سندگل، محسن شیخ‌الاسلامی و محمد امین چاجی از همکاران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور مدیران وزارتخانه و خانواده‌هایشان در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، سید هادی احمدی روئینی مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی امروز 25 مهر 1400 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها در این مراسم گفت: «به‌ نمایندگی از همکارانم به خانواده‌هایشان تسلیت عرض می‌کنم، این عزیزان جزو خانواده ما هستند. جز نام نیک از آن‌ها نامی باقی‌نمانده جز جای خالی آن‌ها، هرگز نمی‌توانیم جای شما باشیم ما را در غم ‌خودتان شریک بدانید.»

او افزود: «در ادارات و معاونت‌هایمان واقعا یک خانواده بوده و به‌ هم نزدیک هستیم. بخشی از مصیبتی که به شما وارد شد، بخشی از آن را احساس کردیم. این عزیزان تنها در پی خدمت به کشور و کسب روزی حلال بودند. حتما شهید هستند و روحشان در آرامش است.»

مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی تصریح کرد: «یکی از مواردی که موجب رستگاری می‌شود، خدمت به کشور است، آن‌ها هر کاری از دستشان بر می‌‌آمد به خوبی انجام دادند. آن‌طور که ما می‌شناختیم هیچ چیزی برای کشورشان کم نگذاشتند و جانشان را فدا کردند.»

ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی دو تن از کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی سال گذشته برای مأموریت کاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل استان و نیز امین چاجی از همکاران ترابری و راننده این خودرو بامداد روز دوشنبه 21 مهرماه 1399 در یک سانحه رانندگی در محور نیکشهر به چابهار درگذشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000725640633

برچسب‌ها