اجرای زنده فیلم «جیغ» در اقامتگاهی در امریکا با هدف جذب گردشگر

‌کمپانی‌های ایر بی‌ان‌بی (دارای بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های دنیا)، پارامونت و اسپای گلس مدیا برای اولین بار همکاری مشترکی برای گردشگری و سینما خواهند داشت.

به‌گزارش میراث‌آریا، خلاقیت در جذب توریست از سراسر دنیا نیاز به ایجاد اقامتگاه‌های آنچنانی و زیرساخت‌های لوکس ندارد و می‌تواند با همفکری ایجاد شود. در حالی که فصل ترسناکی در سینمای دنیا در راه است و پنجمین قسمت از فرانچایز ترسناک نمادین «جیغ» در ژانویه 2022 اکران می‌شود، شرکت‌هایAirbnb ، Paramount و Spyglass Media با یکدیگر متحد شده‌اند تا یک تجربه پر از ترس را در یک شب اقامت در خانه‌ای که فیلم اصلی «جیغ» در آن فیلمبرداری شده است، برای طرفداران فیلم‌های ترسناک ایجاد کنند.

\"\"

مهمانان این برنامه می‌توانند از روز سه‌شنبه، 12 اکتبر، ساعت 1 بعدازظهر به Airbnb مراجعه کرده و اقامت یک شبه خود را در یکی از روزهای 27 ، 29 یا 31 اکتبر در املاک شمال کالیفرنیا با تنها 5 دلار در شب رزرو کنند. مسافران در طول مدت حضورشان در خانه‌ای اقامت می‌کنند که فیلم اصلی متعلق به استو ماچر (متیو لیلارد) در آن ساخته شده است. در هنگام ورود کلانتر شهر کوچک موردعلاقه همه، دیویی رایلی (دیوید آرکت)، از مهمانان به صورت مجازی استقبال می‌کند. پس از آن مهمانان می‌توانند خانه را با تمام شکوه اولیه خود کاوش کنند، از جمله علامت‌های چاقو روی درها، جایی که Ghostface خواهر دویی را به قتل رساند.

امتیازات دیگر این اقامت چیست؟ پخش هر چهار فیلم «Scream» - روی نوارهای ویدیویVHS  - تا مهمانان را برای اکران نسخه جدید این فیلم در آینده آماده کند، در کنار تنقلات زیادی مانند جیفی پاپ، بستنی و پیتزا. همچنین یک خط تلفن اختصاصی برای تماس با Ghostface در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود تا سوالات خود را از او بپرسند؛ البته باید مراقب باشند چون ممکن است او ابتدا با آنها تماس بگیرد!

\"\"

رزرو این اتاق‌ها قفط برای ساکنان ایالات متحده امکان‌پذیر است. خانه Tomales در کالیفرنیا قوانین را مطابق با دستورالعمل‌های ایمنی محلی دنبال می‌کند و پنج مرحله تمیز کردن پیشرفته Airbnb را نیز رعایت می‌کند. همه مهمانان خود مسئول سفرشان به شمال کالیفرنیا خواهند بود و تمهیداتی برای رساندن آنها به محل دیده نشده است. آنها می‌توانند با اتومبیل شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این مکان برسانند.  

* ترجمه: بابک صوفیانی

انتهای پیام/

کد خبر 14000726900968

برچسب‌ها