نمایشگاه خودروهای کمپر و کاروانینگ برگزار  شد

نمایشگاه بزرگ خودروها و تجهیزات کمپر و کاروانینگ از سوی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محوطه دریاچه خلیج فارس تهران برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه روز چهارشنبه ٢٨ مهر١۴٠٠ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور علاقه‌مندان به سفرهای زمینی و کمپینگ آغاز به کار کرد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در باره برگزاری این نمایشگاه گفت: «حدود ٢۵٠ دستگاه خودرو کمپر و کاروانینگ از استان‌های مختلف کشور با هدف آشنایی بیشتر عموم مردم با این شیوه از سفر، توسعه سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، ترویج فرهنگ طبیعت‌گردی و سفرهای ارزان و تسهیل عبور و مرور این نوع خودروها در جاده‌های داخل و خارج کشور، در معرض دید عموم قرار داده شده است.»

نمایشگاه خودروهای کمپر و کاروانینگ به مدت دو روز ادامه داشت و در حاشیه آن اصول طبیعت‌گردی و اطفاء حریق به مالکان خودروها آموزش داده شد.

در پایان روز دوم همزمان با ٢٩ مهر ماه، خودروهای شرکت‌کننده در قالب رالی تور گردشگری به سمت کویر ابوزیدآباد حرکت کردند.

شرکت‌کننده‌ها با رسیدن به این نقطه، در کویر کمپ ایجاد کرده و در  مدت سه روز اقامت خود از طبیعت زیبای کویر ابوزیدآباد در استان اصفهان لذت بردند.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14000801957101

برچسب‌ها