انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، سیاوش امرایی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، امروز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در حکمی از سوی سید امین قاسمی، سیاوش امرایی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی منصوب شد.»

در متن این حکم آمده است: «نظر به تخصص، تعهد، سوابق ارزنده تجربی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان منصوب می‌شوید. دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، برنامه‌ریزی و سامان‌دهی امور مالی و توجه ویژه به مدیریت منابع و سرمایه‌های انسانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، تلاش برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و جهت‌دهی صحیح به بودجه جاری و عمرانی و ... در راستای اهداف عالیه وزارت از اهم وظایف مورد انتظار است. امید است با استعانت از خداوند متعال تمام تلاش و مساعی خویش را در جهت تحقق اهداف تعیین شده به‌کار بسته و در مسیر خدمت به فرهنگ، هنر و تاریخ ایران زمین با رعایت اصل قانون‌مداری و تعامل با سایر همکاران موفق و موید باشید.»

از جمله سوابق کاری سیاوش امرایی می‌توان به مواردی چون معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، مسئول امور اداری، مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مسئول موزه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی و مشاور مدیرکل اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000826309911

برچسب‌ها