رسیدگی به تخلفات یک دفتر خدمات مسافرتی در کرمانشاه

در کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه به تخلفات یک دفتر خدمات‌مسافرتی رسیدگی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، علی صابر روز یک‌شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۰ در جلسه کمیته رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: «ارائهه خدمات مناسب به گردشگران یکی از عواملی است که باعث ماندگاری و بازگشت مجدد گردشگران به استان است.» 

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: «برای بهبود خدمات گردشگری به مسافران ما نظارت‌های لازم را بر تاسیسات گردشگری که شامل اقامتی و پذیرایی و حتی دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مستمر انجام می‌دهیم.» 

او تصریح کرد: «جدا از نظارت‌های اداره‌کل اگر شکایتی هم از تاسیسات گردشگری واصل شود ما موظف به رسیدگی هستیم.» 

صابر گفت: «در اداره‌کل یک کمیته بدوی و یک کمیته تجدید نظر برای رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری فعال است که اعضای آن با توجه به آئین نامه مشخص شده‌اند.» 

او افزود: «در جلسه اخیر شکایت از یک دفتر خدمات‌ مسافرتی مورد رسیدگی قرار گرفت و با بررسی کامل تخلفات رای لازم صادر می‌شود.» 

معاون گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: «امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، تمام تاسیسات گردشگری این موضوع را در دستور کار خود داشته باشند.» 

او همچنین تأکید کرد: «به هموطنان عزیز توصیه می‌شود که در هنگام استفاده از خدمات گردشگری حتما توجه داشته باشند که آن تأسیسات از وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مجوز داشته باشد.» 

صابر در خاتمه با اعلام اینکه گردشگران به هیچ عنوان از اماکن فاقد مجوز استفاده نکنند، گفت: «در صورت بروز اتفاق یا حادثه‌ای در تاسیسات فاقد مجوز کسی پاسخ‌گو نیست و ممکن است اتفاقات ناگوارتری را نیز در پی داشته باشد که نه تنها گردشگر از سفر خود لذت نمی‌برد بلکه دچار آسیب و دردسر هم می‌شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000907417987

برچسب‌ها