تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب با تکیه بر توان و ظرفیت‌های بسیج

۴۲ سال پیش در چنین ایامی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نهادی بی‌بدل را بنیان نهادند که اثرگذارترین جلوه‌های یک تشکیلات کاملا مردمی و برآمده از دل جامعه را به نمایش گذاشت. به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

بسیج نهال ارزشمندی بود که امروز به تنومندترین درخت پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده و بزرگترین مدافعِ کیان این مرز و بوم در همه برهه‌ها و تمام عرصه‌ها بوده است. 

شجره طیبه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند توان مقابله با قوی‌ترین ارتش‌های کلاسیک جهان را دارد. بسیج پس از جنگ تحمیلی نیز چنان سازمان‌دهی منسجم و قدرتمندی را به منصه ظهور رساند که همواره در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با رویکرد کاملا مردمی حضور فعال و با نشاط داشته و از ستون‌های مستحکم جامعه اسلامی و انقلابی‌مان بوده است. 

نهاد انقلابی بسیج نه تنها در میدان و در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی همواره رسالت خود را به درستی انجام داده؛ بلکه در میادین مخلتف از جمله محرومیت‌زدایی، سازندگی، تولید علم، دانش دفاعی و… همچنان به عنوان یک تگیه‌گاه محکم برای مردم و انقلاب به حساب می‌آید. 

اکنون در گام دوم انقلاب و با توجه به نقش اساسی بسیج در خدمت‌رسانی به آحاد ملت و سابقه درخشان این نهاد انقلابی در محرومیت‌زادیی و خدمت‌رسانی به مردم و جهاد انقلابی، همچنان نیازمند بهره‌گیری از توان و تخصص بسیج در تمام حوزه‌ها هستیم. 

با درود به روح بلند شهدای پاکباخته بسیجی، هفته بسیج را به حماسه‌آفرینان مدرسه عشق و دلدادگی تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 14000908622732

برچسب‌ها