تبادل تجربیات و همکاری مشترک گردشگری ایران و کشورهای مختلف

معاون گردشگری کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در مادرید با مقامات و وزرای گردشگری از کشورهای مختلف دیدار داشت و ضمن تبادل تجربیات برهمکاری‌های مشترک گردشگری تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ آذرماه جاری در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار شد؛ با وزرا، مقامات ارشد و سفرای بازار هدف گردشگری کشورهای همسایه، منطقه و سایر کشورها دیدارهای متعددی داشت. 

او طی ۳ روز در نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه بر گسترش روابط دو جانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه‌های مختلف گردشگری را خواستار شد. 

او در اهم محورهای مطرح شده ضمن دعوت مقامات این کشورها به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد. 

معاون گردشگری همچنین در دیدارهای مذکور بر تاثیر روند مدیریت کشورها در مواجهه با بحران کووید-۱۹ و نیز نقش واکسیناسیون بر رونق دوباره صنعت گردشگری اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000913384334

برچسب‌ها