شیوه‌های کاربردی‌سازی پژوهش‌‌های مردم‌‌شناختی بررسی می‌‌شود

شیوه‌‌های کاربردی‌‌سازی پژوهش‌‌های مردم‌‌شناختی در حاشیه برنامه‌‌های جنبی نخستین نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌‌ها و پژوهشکده‌‌های فرهنگی ـ هنری» توسط علیرضا حسن‌‌زاده عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه میراث‌‌فرهنگی و گردشگری درکارگاه آموزشی بررسی می‌‌شود.

 به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌‌عمومی پژوهشگاه میراث‌‌فرهنگی و گردشگری، در نخستین نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌‌های فرهنگی ـ هنری»، برگزاری ۳ کارگاه آموزشی برای دانشجویان و علاقه‌‌مندان به پژوهش‌های فرهنگی  ـ هنری برنامه‌ریزی شده است.

بر این اساس ۳ کارگاه‌ آموزشی «اهمیت مأخذ‌شناسی در پژوهش هنری» با تدریس عبد‌الحسین لاله عضو هیئت‌علمی فرهنگستان هنر و رئیس پژوهشکده هنر در روز دوشنبه ۲۹ آذرماه ازساعت ۱۰ تا ۱۳، «شیوه‌‌های کاربردی‌‌سازی پژوهش‌‌های مردم‌‌شناختی» با تدریس علیرضا حسن‌‌زاده رئیس پژوهشکده مردم‌‌شناسی و عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه میراث‌‌فرهنگی و گردشگری، در روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و«تحلیل یافته‌‌های پیمایش‌‌های اجتماعی در حوزه هنر» با تدریس محمد روزخوش و آرش حیدری از پژوهشگران پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات روز چهارشنبه ۱ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سینما تک صبا برگزار می‌‌شود.

 این رویداد پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش از روز یکشنبه ۲۸ آذر تا ۱دی‌‌ماه سال جاری با مشارکت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به خیابان ولی‌‌عصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵، مؤسسه فرهنگی ـ هنری صبا، سینماتک صبا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000928330118

برچسب‌ها