بازدید مهندس ضرغامی از پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز با حضور در پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از بخش‌های مختلف این مرکز پژوهشی بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی صبح امروز یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰، با حضور در پژوهشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و سایر بخش‌های پژوهشی این مرکز از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جریان این بازدید، فعالیت‌های در حال انجام پژوهشگاه را تخصصی و گسترده خواند و با تقدیر از کارشناسان، پژوهشگران و اعضای هیئت‌ علمی این مرکز بر توان علمی آن‌ها در انجام پژوهش‌های حوزه‌های میراث‌فرهنگی تأکید کرد.

در ادامه پژوهشگران و کارشناسان حاضر در بخش‌های مختلف پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در تشریح فعالیت‌های خود به برخی از پروژه‌های مهم و کاربردی انجام شده در این مرکز مانند پروژه‌های شناسایی هویت شهدای گمنام، آسیب‌شناسی و مرمت مجسمه نادرشاه افشار، همکاری درپروژه بین‌المللی مردان‌نمکی زنجان، سال‌یابی پروژه بانوی هفت‌هزارساله تهران و… اشاره و به بیان برخی از جزئیات آن پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000928640150

برچسب‌ها