سردار دل‌ها، یار محرومان

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست.»

بسمه تعالی
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلا"
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منش و شخصیت مردمی داشتند. ایشان حق طلب و یار محرومان بودند. مدافع محرومان، مظلومان نه در ایران بلکه در جهان بودند. چرا سردار دل‌ها بودند؟ به خاطر ساده‌زیستی شان. نگاه سردار دارای بصیرت بود. نگاه عمیق داشتند، نگاهی ملی و جهانی داشتند،نگاه روشنگری داشتند. . سرباز اسلام بودند و همچنین سرباز واقعی ولی فقیه. ایشان تمام زندگی‌شان را بر ای دفاع از دین، میهن و اسلام گذاشتند. ۴۰ سال تمام به ملت، مردم و نظام خدمت کردند. سردار دل‌ها خانواده خود را دوست داشتند، ولی تمام وقت، هم و غم خود را برای اسلام و دفاع از میهن و اسلام گذاشت. او فردی مطلع بود. از نظر سیاسی، ایشان فهم نظامی در جهان داشتند. بدون تحصیلات تخصصی نظامی، مبتکر استراتژی‌ها و تاکتیک‌های نظامی بودند که برجسته‌ترین ژنرال‌های نظامی آمریکا را هم گیج کرده بودند. سردار سلیمانی یک پدیده بود. او دشمن اول آمریکا درمنطقه خاورمیانه بود، اما در نیروهای مسلح آمریکا، بسیاری برای او به‌عنوان یک نظامی خارق‌العاده و حرفه‌ای احترام قائل بودند. در همه جوامع جهان نابغه نظامی شناخته شده بود تا جایی که پوتین رئیس‌جمهور روسیه او را ستایش می‌کرد. شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بسیار برجسته در جبهه مقاومت و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود.

هنگامی که خبر شهادت او در رسانه‌ها اعلام شد شاید بسیاری از مردم هنوز باورشان نمی‌شد که چنین اتفاقی رخ داده است، او چهره درخشان و برجسته محور مقاومت به‌ویژه در دوران مبارزه با شجره خبیثه ملعونه داعش بود. این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به‌همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کفار مخالف سردار سلیمانی بودند.

 در دفاع مقدس از خود گذشتگی‌هایی را نشان دادند و ریشه داعش را با کار قهرمانی خود خشکاند. کل جهان سردارسلیمانی را ستایش می‌کنند. سردار سلیمانی شهید شدند. این ترور سازمان یافته اوج وقاحت مدعیان آزادی و مبارزه با تروریسم را نشان می‌دهد و لزوم واکنش متناسب مسئولان ذیربط را در این موضوع عیان می‌سازد.

بدون شک علیرغم همه این دشمنی‌ها و جنایات نظامی و فرهنگی، انتقام سخت از جنایت‌کاران، التیام بخش دل‌های سوگوار آزادگان در سراسر گیتی است و خون مطهر شهدای واقعه اخیر، زمینه‌ساز پیروزی نهایی جبهه حق و حقیقت و اضمحلال نظام سلطه خواهد بود. شهادت ایشان توسط آمریکا خلاف قوانین بین‌المللی و نظامی بوده است و همه ما ملت ایران آن را محکوم می‌کنیم.  به امید پیروزی حق علیه باطل.

انتهای پیام/

کد خبر 14001012957614

برچسب‌ها