برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کاشان

دبیر ستاد خدمات سفر و رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در محل فرمانداری ویژه کاشان و با حضور تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهران‌ سرمدیان امروز ۱۸ دی‌ماه سال ۱۴۰۰، با اعلام این خبر گفت: «پیرو ابلاغ دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر کشور و متناظر با برگزاری جلسه این ستاد در مرکز استان، اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کاشان با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌های عضو این ستاد در محل فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد.» 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان ادامه داد: «در اولین گام، در این جلسه مقرر شد تا تقویم زمانی نشست‌های ستاد به‌صورت ۱۵ روزه و با هدف سامان‌دهی امور، رفع مشکلات، موانع و هماهنگی بیشتر بین سازمانی به‌صورت مدون تنظیم شود، تا شهرستان با هم‌افزایی ارگان‌های ذی‌ربط در نوروز ۱۴۰۱ میزبان شایسته‌ای برای میهمانان و گردشگران باشد.» 

سرمدیان افزود: «تشکیل جلسه‌های ستادی براساس دستورالعمل ابلاغی با مسولیت ۱۵ کمیته و ۱۰ عضو بوده و در این نشست احکام و شرح وظایف کمیته‌ها ابلاغ و مقرر شد تمامی کمیته‌ها نسبت به تشکیل جلسه‌های مرتبط با خود اقدام و مصوبات به دبیرخانه ستاد ارسال شود.» 

او تصریح کرد: «در این جلسه مسولین کمیته‌ها ضمن ارایه گزارش از اقدامات سال‌های گذشته و عملکرد خود، به بیان معضلات و مشکلات حوزه‌های مرتبط با خود پرداخته و موارد به‌منظور مرتفع شدن بررسی شد.» 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان تاکید کرد: «در پایان این نشست فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان کاشان ضمن اشاره به بهبود شرایط و افزایش روند واکسیناسیون عمومی، بر لزوم اهتمام جدی سایر کمیته‌ها به‌منظور آماده‌سازی شهرستان در راستای پذیرش میهمانان و گردشگران نوروزی تاکید کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400101823826

برچسب‌ها