سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مریم سلمانیان به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل استان سمنان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در این حکم آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری سرکار عالی  به ‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی شما را به عنوان "سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع  اداره‌کل " منصوب می‌نمایم.

اجرای برنامه خلاقانه در حوزه گردشگری ، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت تقویت این حوزه،  ارتقاء سطح مهارت‌های علمی و کیفیت فنی فعالان و مجریان تأسیسات گردشگری استان  و نظارت مستمر بر عملکرد مجموعه تحت نظارت، بهره‌گیری از حداکثر توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه در حوزه تحت مدیریت از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که مورد انتظار اینجانب در انجام مسئولیت‌های محوله به سرکار عالی می‌باشد.»

در حکمی جداگانه آرزو گل‌کار نیز به عنوان سرپرست گروه گردشگری معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل منصوب  شد.

مریم سلمانیان دانشجوی دکتری جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران است و در سال‌های 1393 تا 1396 معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بوده است.          

سلمانیان از پژوهشگران برتر در زمینه‌های میراث‌فرهنگی، مردم‌شناسی، هنرهای سنتی و گردشگری است و تا کنون موفق به انتشار بیش از 30 مقاله داخلی و خارجی در این حوزه‌ها شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 14001020863142

برچسب‌ها