علی طلوعی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارتخانه شد

با حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی طلوعی به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از  اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی علی طلوعی را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب کرد.

در حکم مهندس ضرغامی آمده است:

«جناب آقای دکتر علی طلوعی

نظر به شایستگی‌های فردی و تخصصی و همچنین دانش و تجربه ارزشمند فرهنگی و پژوهشی در حوزه‌های مأموریتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب می‌شوید.

حوزه وزارتی تقاطع فعالیت‌های فکری، اجرایی، ستادی و استانی است که باید با تدبير و برنامه‌ریزی دقیق و بر اساس نظام تحول وزارتخانه مدیریت شود. جنابعالی مأموریت دارید تا با مشورت و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی، امکان ارتباط مستمر مدیران و بدنه‌ی کارکنان با رأس وزارتخانه را فراهم کرده و زمینه مناسب برای تحقق راهبردهای سازمانی را فراهم کنید.

قدرت تعامل، اخلاق نیکو و نگاه عمیق علمی و پژوهشی شما پشتوانه ارزشمندی برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.

سید عزت‌الله ضرغامی 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی»

انتهای پیام/

کد خبر 14001027957766

برچسب‌ها