گردشگری

معرفی مناسب مقصد گردشگری نیازمند تعاملات بین‌المللی است

0
معرفی مناسب مقصد گردشگری نیازمند تعاملات بین‌المللی است

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، سجاد شالیکار مدیر عامل شرکت راد سفر در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ که در مادرید اسپانیا در حال برگزاری است با بیان اینکه امسال برای دومین بار شرکت در فیتور را تجربه می کند، گفت: «استقبال شرکت‌های بین‌المللی فعال در حوزه گردشگری با وجود پاندمی کرونا چشمگیر است. این امر  نقطه امیدی برای رونق مجدد صنعت گردشگری در دنیا به شمار می‌رود.»
او معرفی مناسب و جذاب مقصد را در جذب گردشگران امری ضروری دانست و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را بهترین فرصت برای برقراری تعامل سازنده با شرکای تجاری صنعت گردشگری برشمرد. 
شالیکار اضافه کرد: «با حضور در چنین رویدادهایی و برگزاری  جلسات مشترک با توراپراتورها، فعالان بخش گردشگری و جهانگردان کشورهای مختلف می‌توان موجب اعتماد متقابل شد و از این فرصت ویژه برای رونق صنعت گردشگری بهره برد.»
مدیر عامل شرکت راد سفر در پایان خاطرنشان کرد: «علی‌رغم تمام مشکلاتی که در دوران کرونا با آن مواجه بودیم و همچنین تعلیق پی در پی فعالیت‌های گردشگری با تحمل و تاب‌آوری، امروز با قدرت آماده شروع مجدد فعالیت هستیم.»
نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا که از ۲۹ دی ماه امسال با حضور کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران ۱۴ شرکت از کشورمان در مادرید اسپانیا آغاز به کار کرده است تا ۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تور شهری موتورسواری با 50 دستگاه موتورسیکلت برگزار شد

مقاله قبلی

تغییر نگرش‌های کهنه گردشگری راهکار برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی

مقاله بعدی

خوانندگان این خبر، این‌ها را هم خوانده‌اند:

0 دیدگاه

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود. بخش‌های الزامی مشخص شده اند. *