بهگزارش میراث آریا بهنقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایعدستی تهران، یاسمن حسینی، مدیریت بازاریابی و فروش شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در این نشست که از سری نشستهای تشریک تجربیات و معرفی الگوهای موفق بود بر مواردی نظیر معرفی گردشگری ریلی، کیفیت خدمات در صنعت ریلی و مدل سرویس کوالیتی، ارزش ادراک شده، رضایت مسافران و فعالیتهای شرکت رجا تمرکز کرد.»
شرح نتایج مطالعات صورت گرفته در حوزه بررسی کیفیت خدمات قطارهای رجا، فعالیتهای قطارهای گردشگری این شرکت و چگونگی بررسی کیفیت خدمات و اقدامات گروه گردشگری شرکت رجا از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
انتهای پیام/