هرچه بیشتر به صنعت گردشگری توجه کنیم عواید بیشتری خواهیم داشت

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد که توجه به حوزه صنعت گردشگری باعث می‌شود عایدی بیشتری داشته باشیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، محمدرضا پورابراهیمی پس از بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: «استقبال از نمایشگاه خوشحال کننده بود و نشان از علاقمندی مردم داشت. به خصوص در شرایط کرونا و سختی‌های موجود این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.» 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه الان رونق بخش گردشگری را پیش رو داریم، گفت: «موضوعاتی چون نوآوری در حوزه‌های مختلف، بسته‌های پیشنهادی برای بازدیدکنندگان، پکیج‌های گردشگری در حوزه‌های سلامت، طبیعت و… با ابتکار برخی استان‌ها نظرم را جلب کرد.» 
وی ادامه داد: «این حوزه یکی از ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی ماست هم به جهت درآمد و هم اشتغال و ارزآوری. انتظار می‌رود در دولت جدید فضای مثبتی که میان مجلس و دولت وجود دارد کارها با شکل مناسب‌تری نسبت به گذشته پیش برود و خلأ زمان کرونا را جبران کند.» 
وی گفت: «برای بخشی از تصمیمات چارچوب‌هایی تعیین شده و بخشی دیگر ناقص باقی مانده است. در کمیسیون اقتصادی تلاش داریم تعهدات دولت را برای جبران بخشی از خسارت‌ها را اقدام کنیم نواقص را برطرف کنیم.» 
پورابراهیمی در پایان گفت: «در کمیسیون تلفیق بودجه تلاش می‌کنیم سال آینده پیشنهادات دولت را مصوب کنیم و پیش بینی درآمد برای ایجاد زیرساخت‌های جدید گردشگری اعمال کنیم. هر چه بیشتر به این صنعت توجه شود عواید بیشتری خواهد داشت.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001112479530

برچسب‌ها