تورها، فعالیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری به‌دنبال فراگیری فرصت‌ها برای آنلاین شدن می‌روند

در روز پایانی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، نشست تجربه فروش تورها در عرصه بین‌المللی و داخلی برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، فرشید رحیمخانی بنیانگذار استارت‌آپ Turpal، امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، در نشست تجربه فروش تورها در عرصه بین‌المللی و داخلی در مورد ارائه گشت‌های اختیاری در مقصد گردشگری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «تورها، فعالیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری به‌دنبال فراگیری فرصت‌ها به‌سمت آنلاین شدن می‌روند. به‌خدمت گرفتن تکنولوژی، رزرو آنلاین تورها و فعالیت‌های گردشگری را سرعت بخشیده و شرکت‌های سنتی از بازار جا می‌مانند.» 

او با بیان اینکه تورپل به‌عنوان یک راهکار در مقصد است گفت: «اشتباهاتی که ایجادکنندگان گشت انجام می‌دهند می‌تواند آسیب‌هایی را به این صنعت وارد کند. یکی از اشتباهاتی که ایجادکنندگان تور انجام می‌دهند دخیل کردن نظرات شخصی به جای پروداکت و مارکت آنالیز است. باید به سمت ایجاد گشت‌های ساده و با کیفیت به‌جای پیچیده و بی‌کیفیت حرکت کنیم. همچنین می‌توانیم‌عدم اطمینان را با شفافیت در قیمت‌گذاری‌ها کاهش دهیم. همچنین باید مطالعات جدی در مورد شناخت تیپ مسافر انجام دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به آن‌ها ارائه دهیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001112479995

برچسب‌ها