سرپرست معاونت صنایع‌دستی هرمزگان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ساناز رمضان رمجی به‌عنوان سرپرست معاونت صنایع‌دستی این اداره‌کل منصوب و از بتول حاج علیزاده قدردانی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان امروز دوشنبه 25 بهمن‌ماه 1400، سهراب بناوند با صدور حکمی ساناز رمجی را به‌عنوان سرپرست معاونت صنایع‌دستی این اداره‌کل منصوب کرد.

در متن حکم بناوند آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی‌های سرکار عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل منصوب می‌شوید.

شایسته است وظایف و امور مربوط به حوزه معاونت صنایع‌دستی را برابر قوانین و مقررات با سعی و تلاش هر چه بیشتر به نحو احسن انجام دهید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و توجه به منویات مقام معظم رهبری درراه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زیر سایه توجهان حضرت ولی‌عصر (عج) موفق و پایدار باشید.»

ساناز رمضان رمجی از کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان است که مسئولیت‌های مدیر پایگاه بافت تاریخی لافت و مسئول دفتر فنی اداره‌کل را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14001125395178

برچسب‌ها