تجلیل ویژه مهندس ضرغامی از هادی حجازی‌فر

در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر که با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، از هادی حجازی‌فر کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» تجلیل شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این مراسم که عصر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در محل موزه ملی ایران برگزار شد، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بخش تجلیل از برترین‌های این جشنواره از هادی حجازی‌فر بازیگر تلویزیون و سینما و کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به صورت ویژه تجلیل به عمل آورد. 

مهندس ضرغامی با اهدای سرو سیمین ششمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر به این کارگردان و بازیگر سینما در سخنانی گفت: «آقای حجازی‌فر همواره در همه کارهای هنری خوش درخشیده است.»

او افزود: «امسال در جشنواره فیلم فجر واقعا فیلم سینمایی موقعیت مهدی فوق‌العاده بود.»

مهندس ضرغامی ادامه داد: «آقای حجازی‌فر یک زندگی درویشی، عاشقانه و خدمت‌گزاری دارد و با حداقل‌ها کارهای بزرگی انجام داده است. از ایشان تقاضا کردیم اینجا بیاید و به‌عنوان خانواده صنایع‌دستی از زحمات و تلاش‌های آقای حجازی‌فر تشکر کنیم.»

آماده همکاری با تمام هنرمندان صنایع‌دستی به صورت رایگان هستیم

هادی حجازی‌فر نیز در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت: «با توجه به سوابق فعالیتم در حوزه هنر و سینما و تجربه حضور و سفر در شهرهای مختلف به صنایع‌دستی علاقه‌مندم. من و همکارانم آماده همکاری با تمام هنرمندان به صورت رایگان هستیم.»

او خاطرنشان کرد: «همچنین با توجه به اینکه زادگاه من خوی است از همه شما برای سفر به این شهر دعوت می‌کنم تا ظرفیت‌های صنایع‌دستی این شهر به خوبی معرفی شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001125979791

برچسب‌ها