وبینار گردشگری ایران و آفریقای جنوبی برگزار شد

تمرکز بر حضور شرکت‌های خدمات مسافرتی آفریقای جنوبی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران و برقراری پرواز مستقیم بین ایران و آفریقای جنوبی برای پایین آمدن هزینه سفر و افزایش تبادلات گردشگری میان دو کشور از دستاوردهای برگزاری وبینار گردشگری ایران و آفریقای جنوبی به شمار می‌آید.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وبینار گردشگری ایران و آفریقای جنوبی با حضور لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، معاون سفیر ایران در پروتوریا و دبیر اول سفارت آفریقای جنوبی در ایران به همراه شرکت‌های مسافرتی آفریقای جنوبی روز گذشته 17 اسفندماه در محل معاونت گردشگری برگزار شد.

در این دیدار شرکت‌های خدمات مسافرتی آفریقایی مشکلات خود را برای اخذ ویزا با نمایندگان سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا و نماینده کنسولگری کشورمان مطرح کردند و در همین راستا وب‌سایت و مرجع رسمی برای اخذ ویزا اطلاعات در این  خصوص به ایشان ارائه شد.

در این وبینار موضوعاتی از قبیل سلایق و علاقه‌مندی‌های گردشگران دو کشور و ظرفیت‌های گردشگری حلال که در کشورمان وجود دارد مطرح شد. همچنین در این نشست مجازی اژدری، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشورمان را برای حاضرین در نشست بیان کردند و رزاقی معاون سفیر ایران در آفریقای جنوبی نیز بیان کرد که پرواز مستقیم شرکت ماهان بین تهران و پورتوریا در ماه ژوئن برقرار خواهد شد.

حضور در رویدادهای مشترک از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط و همچنین بازبینی تفاهم‌نامه و امضای آن نیز مورد توافق دو طرف قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 14001218384638