هشدار درخصوص وعده‌های تبلیغاتی با قیمت‌های غیرمنطقی

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه شماره ۴ نسبت به خرید از ارائه‌دهنگان خدمات گردشگری و اقامتی غیرمجاز و تقبلی هشدار داد.

به‌گزارش خبرگزاری میراث‌آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، طی اطلاعیه شماره چهار این ستاد، به مسافران نوروزی هشدار داده شد که صرفا از مراکز معتبر خدمات گردشگری و اقامتی دریافت کنند. 

در این اطلاعیه آمده است که برخی اشخاص متخلف و سودجو اقدام به راه‌اندازی سایت‌های فروش بلیت و خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری کرده‌اند و مسافران باید با هوشیاری نسبت به خرید این خدمات اقدام کنند.

این افراد کلاهبردار برای جلب مشتری از عبارت‌های دروغین مثل «خالی بودن مسیر برگشت»، «به مناسبت افتتاح واحد»، «رزرو انواع خانه‌های مبله، جنگلی و ساحلی» استفاده و قیمت‌های پایین و غیرواقعی اعلام می‌کنند، اما در واقع پس از دریافت پیش‌پرداخت، هیچ خدمتی ارائه نمی‌دهند. 

بنابراین ضرورت دارد مردم ضمن هوشیاری، قبل از هرگونه اقدامی برای خرید خدمات گردشگری و اقامتی، از مجوز و اعتبار سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نظر مطلع شده و صرفاً از سایت‌ها و تبلیغاتی که دارای نماد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و «ای نماد» هستند، اقدام کنند. 

بنابراین خواهشمند است در صورت نیاز به کسب اطلاعات از اعتبار چنین تبلیغاتی با شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کرده و یا به سایت www.09629.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 14010101900503

برچسب‌ها