کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی چهارمحال و بختیاری مورد توجه باشد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: «کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ورودی به این استان مورد توجه جدی باشد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان شامگاه دوشنبه یکم فروردین‌ماه 1401 در بازدید از مجموعه هتل پارسیان شهرکرد تأکید کرد: «فعالان حوزه گردشگری بایستی خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان را در دستور کار قرار دهند.»

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن سفرهای نوروزی در دو سال گذشته افزود: «امسال فرصت مطلوبی برای سفر و استفاده از مناطق جذاب نقاط مختلف کشور به‌ویژه استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران فراهم شده است.»

جیلان تصریح کرد: «به‌همین منظور فراهم کردن شرایطی برای ثبت خاطرات خوش در ذهن مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در دستور کار تمامی فعالان حوزه گردشگری باشد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010102748209

برچسب‌ها