آمار طرح اسکان فرهنگیان تا پایان دوم فرورودین ۸۵۰هزار نفر شب اقامت است

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آمار طرح اسکان فرهنگیان کشور تا پایان دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به‌گزارش خبرگزاری میراث‌آریا، به‌نقل‌از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، آمار طرح اسکان فرهنگیان کشور تا پایان دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ را برابر با ۸۴۵هزار و ۴۱ نفرشب اقامت اعلام کرد. این تعداد برابر با ۱۰۶هزار و ۳۵۸ خانوار و ۴۳۷هزار و ۶۲۶ نفر بوده است. 

بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی تا پایان دوم فروردین ۱۴۰۱ به ترتیب برای استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفان، قم، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کرمان، یزد و تهران بوده است. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: «آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی با شعار "کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان" بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات، در راستانی رضایتمندی و طیب خاطر فرهنگیان در ۷۰۴ پایگاه پذیرش در قالب ۴۰۵ مرکز رفاهی (خانه معلم) با ظرفیت ۱۷هزار و ۸۸۳ تختخواب به انضمام ۳۰۰ اردوگاه در قالب ۳هزار سوئیت و تعداد ۵۰ پردیس دانشگاهی در قالب 2هزار اتاق مجهز و همچنین تجهیز ۱۱هزار و ۳۹۳ مدرسه در قالب ۱۰۵هزار کلاس درس، مشغول برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هماهنگی، کنترل و نظارت بر اسکان نوروزی فرهنگیان است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010103900917

برچسب‌ها