وزیر میراث‌فرهنگی از پروژه ۲۷ هکتاری گردشگری طالقان بازدید کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ از پروژه گردشگری طالقان در حاشیه رودخانه شاهرود بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، سید عزت‌الله ضرغامی از پروژه گردشگری ۲۷ هکتاری طالقان بازدید به عمل آورد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد: «با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی طالقان زمینه برای احداث و بهره‌برداری پروژه‌های گردشگری فراهم است.»

مهندس ضرغامی با تاکید بر لزوم همکاری نهادهای مرتبط برای احداث سازه‌های سبک در محوطه ۲۷ هکتاری موجود بر اساس پروتکل‌های زیست‌محیطی و تعامل با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز قول مساعد رفع موانع قانونی و تامین اعتبارات دولتی را داد.

او با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی افزود: «جذب سرمایه‌گذار و ارائه طرح کارشناسی از سوی شهرداری طالقان و همکاری شرکت آب منطقه‌ای در  تحقق این مهم اثرگذار خواهد بود.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن رسیدگی به مباحث مطروحه بیان کرد: «احداث پروژه ۲۷ هکتاری گردشگری در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهوری مطرح می‌شود تا با اجرایی شدن این پروژه شاهد رونق این منطقه باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010118957135

برچسب‌ها