قدردانی استاندار خراسان جنوبی از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، به‌عنوان دستگاه برگزیده استان در ارائه خدمات مؤثر در راستای سفر ایمن و با آرامش برای مسافران قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت عصر شنبه 27 فروردین‌ماه در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان‌جنوبی با اهدای لوح از حسن رمضانی به‌عنوان کسب مقام برتر در ستاد اجرایی خدمات سفر قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

«دستیابی به موفقیت در میزبانی از مسافران نوروزی، امری است که جز با اهتمام همه‌جانبه و تلاش بی‌وقفه خادمان این عرصه در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران حاصل نمی‌شود. بدون تردید تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز 1401 موجب شده تا خاطره‌ای ارزشمند از بهار دل‌انگیز خراسان جنوبی در ذهن و جان مسافران و گردشگران این دیار به یادگار بماند و سند افتخاری متقن بر میهمان‌نوازی مردمان کویر و جدیت خادمان مردم در دولت مردمی سیزدهم باشد.

بدین‌وسیله با اهدای لوح سپاس، ضمن قدردانی از زحمات صادقانه در نوروز 1401 که منجر به توفیق خراسان جنوبی در میزبانی از مسافران نوروزی شد، بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد استان، کسب عنوان دستگاه برگزیده استان در ارائه خدمات مؤثر در راستای سفر ایمن و با آرامش برای مسافران را به جنابعالی و همکاران گرانقدرتان تبریک و تهنیت گفته، توفیق روزافزونتان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1401012913246

برچسب‌ها