افتتاح اولین هتل پنج‌ستاره استان اردبیل با ظرفیت 150 نفر

استان اردبیل به عنوان یک استان گردشگرپذیر به داشتن هتل‌های پنج ستاره و اقامتگاه‌های مدرن نیاز اساسی دارد، هتل پنج ستاره یاکاموز به عنوان اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل در روزهای آتی افتتاح می‌شود.

این هتل به‌عنوان اولین هتل پنج‌ستاره استان اردبیل هم‌زمان با عید فطر امسال افتتاح می‌شود، علاوه بر این چند هتل چهار و پنج ستاره دیگر نیز در سطح استان در دست احداث قرار دارند، وجود هتل‌های مجلل و سطح اول می‌تواند نقش مهمی را در گردشگری اردبیل و ارتقای سطح آن ایفا کند. به همین بهانه با شاهین خدامرادزاده، سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره یاکاموز گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

درمورد افتتاح اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل بگویید؟

عنوان اولین هتل پنج ستاره استان توفیق بزرگی است که با کمک دست‌اندرکاران و لطف خداوند به آن دست پیدا کردیم، هتل پنج ستاره یاکاموز با کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز برای یک هتل پنج ستاره در مرکز شهر اردبیل قرار دارد و سعی می‌کنیم در عید فطر امسال اولین مسافر را در این هتل پذیرش کنیم و بهره‌برداری از نخستین هتل پنج ستاره استان را به صورت رسمی آغاز کنیم.

چه امکانات و خدماتی در این هتل وجود دارد؟

هتل یاکاموز همه ضوابط و استانداردهای هتل‌های پنج ستاره را رعایت کرده است و بخش‌های مختلفی مثل استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، لاندری، رستوران‌های سنتی، فرنگی و ایرانی، اتاق جلسات عمومی و خصوصی، سالن همایش و دو طبقه تالار از جمله امکاناتی هستند که در هتل پنج ستاره یاکاموز وجود دارند؛ علاوه بر این موارد، در طبقه آخر هتل که در حال تکمیل است روف گاردن و رستوران رو باز را خواهیم داشت و همچنین رستوران طبقه اول در این مجموعه یکی از زیباترین رستوران‌های استان خواهد بود.

ظرفیت هتل برای پذیرش مهمان چند نفر است؟

ما در این هتل 69 اتاق داریم که با ظرفیتی حدود 150 نفر در حالت عادی پذیرای مهمانان و مسافران عزیز خواهیم بود، ظرفیت هتل با اضافه کردن تخت به بعضی اتاق‌ها می‌تواند تا 200 نفر هم افزایش یابد، سعی کرده‌ایم فضای اتاق‌ها کوچک نباشد و همه امکانات رفاهی از بهترین نوع در اتاق‌ها فراهم هستند.

از سایر ویژگی‌های اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل بگویید؟

هتل یاکاموز در مرکز شهر اردبیل واقع شده است و دسترسی به این هتل برای مسافران و گردشگران راحت خواهد بود، تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در هتل در نظر گرفته شده است و به عنوان اولین هتل پنج ستاره استان تمامی استاندارهای این نوع هتل‌ها، هم در بخش تجهیزات مورد استفاده از قبیل تخت‌ها و سایر وسایل داخل اتاق‌ها و هم از بابت امکاناتی که پیش‌تر به آنها اشاره کردم رعایت شده است. این هتل در اکثر اتاق‌های خود چشم‌اندازی زیبا از رودخانه بالیخلو و فضای سبز اطراف آن را به مسافران هدیه می‌کند که می‌تواند اقامت لذت بخشی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

اشتغال ایجادشده در این مجموعه چند نفر خواهد بود؟

پیش بینی ما این است که با کامل شدن پروژه در روزهای آتی 50 نفر اشتغال مستقیم در هتل یاکاموز ایجاد شود که با توجه به خدمات دیگری که در این مجموعه ارائه خواهد شد، مثل تالارهای پذیرایی، احتمال دارد این تعداد نسبت به نیاز مجموعه افزایش هم پیدا کند.

به نظر شما وجود چنین هتل‌هایی در گردشگری استان اردبیل چه تاثیری دارد؟

یک استان گردشگرپذیر مثل اردبیل به انواع مختلفی از اقامتگاه‌ها و هتل‌ها نیاز دارد، نیاز است که در کنار بوم‌گردی‌ها و هتل‌های معمولی‌تر، هتل‌های پنج ستاره و مجلل را هم داشته باشیم تا به همه سلیقه‌های گردشگران پاسخ مناسب را داشته باشیم. فکر می‌کنم که وجود چنین هتلی از نیازهای اساسی استان بود و امیدوارم که بتوانیم در توسعه گردشگری استان تاثیر مثبتی داشته باشیم و در خدمات رسانی به مسافرانی که اردبیل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند موفق باشیم.

سخن آخر؟

در انتها می‌خواهم از همه مسئولان استانی که در راه‌اندازی این مجموعه ما را همراهی کردند تشکر کنم، بخصوص از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل و مدیرکل این اداره که در مسیر احداث و تبدیل این هتل به هتل پنج ستاره کمک حال ما بودند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 14010207292312

برچسب‌ها