سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تایباد معارفه شد

با حکم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، نظام‌الدین کارگذار به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تایباد منصوب و با حضور معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع و مدیر امور شهرستان‌های این اداره‌کل از معارفه شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، طی مراسمی با حضور احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و کمال خانی مدیر امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 که در فرمانداری  تایباد برگزار شد از زحمات و خدمات عبدالرحیم تاج محمدی قدردانی و نظام‌الدین کارگذار به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تایباد معارفه شد.

در حکم سید جواد موسوی برای نظام‌الدین کارگذار آمده است:

«نظر به تعهد و شایستگی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تایباد منصوب می‌نمایم.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی، تاریخی، توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، همچنین بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان خبره و تعامل با مسئولان محترم شهرستان به ویژه فرماندار برای اعتلای شهرستان لازم و ضروری است.

بدیهی است فراهم آوردن زمینه‌های رشد و پیشرفت در حوزه‌های تکلیفی و وظایف سازمانی و اولویت دادن به توسعه همه جانبه شهرستان با تاکید بر تسریع در حل مشکلات مردم از مهم‌ترین وظایف جنابعالی خواهد بود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1401021977045

برچسب‌ها