جشنواره‌های خنداب در تقویم رویدادهای ملی کشور ثبت می‌شود

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه موضوع ثبت روستاهای خنداب به‌عنوان روستاهای هدف گردشگری در دست بررسی است، نوید ثبت جشنواره آلبالو و انگور استان مرکزی را در تقویم رویدادهای ملی کشور را داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی علی‌اصغر شالبافیان در سفر به استان مرکزی امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، مورد استقبال  مردم روستای اناج در شهرستان خنداب قرار گرفت.

معاون گردشگری با اشاره به ظرفیت بالای این منطقه، بیان کرد: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان جشنواره‌ای باشکوه در سطح ملی برنامه‌ریزی و به زودی این رویداد را برگزار کند. این جشنواره در تقویم رویدادهای کشور ثبت خواهد شد و این هدیه ما به شهرستان خنداب است.»

شالبافیان افزود: «ما باید تلاش کنیم زیرساخت ورود گردشگر به شهرستان خنداب را مهیا کنیم. این شهرستان پتانسیل پذیرش گردشگر در سطح ملی را دارد.»

او با اشاره به اینکه موضوع ثبت روستاهای خنداب به‌عنوان روستاهای هدف گردشگری در دست بررسی است، گفت: «از مسئولان استانی و شهرستانی درخواست می‌شود، زیرساخت‌های مورد نیاز در راستای جذب گردشگر و تبدیل این روستا به روستای هدف گردشگری فراهم شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010222957427

برچسب‌ها