سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، نسیبه همتی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب همتی به امضای امیر کرم‌زاده در روز شنبه 24 اردیبهشت ماه 1401 آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری فردی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع" منصوب می‌شوید.

پشتیبانی مؤثر از حوزه‌های مختلف مأموریتی، تأمین منابع مالی و انسانی، پیگیری در راستای جذب اعتبارات متنوع اداره‌کل، تسهیل ارتباط با بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی، تلاش در جهت شفافیت رفتارها و از بین بردن زمینه‌های فساد اداری و بروکراسی منفی و بازدارنده، رسیدگی به امور رفاهی و افزایش انگیزه‌های همکاران از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌ا... رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات سرکار در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

نسیبه همتی مشاور بانوان و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی توریسم است و پیش از این رئیس گروه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بوده است.

پیش از این طاهره همتی معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010224863804

برچسب‌ها